Sweet Snuggles - uroczy zestaw kąpielowy


Szata graficzna kosmetyków z tej firmy jest tak urocza, że chciałam je mieć chociażby dla samego pudełka :) Niestety Rossman wprowadził na bardzo krótko tylko dwa zestawy z tej serii. Aktualnie dostępne są wyłącznie w Superdrug, przynajmniej jest jakiś cel zakupowy na wyjazd do Anglii :)

Zestaw kąpielowy składa się z waniliowego masła do ciała oraz peelingu o zapachu świątecznego ciastka. Absolutnie uwielbiam słodkie zapachy, więc musiałam mieć je w swojej kolekcji.


Masło do ciała moim zdaniem bardziej przypomina balsam lub mus, ponieważ nie jest ciężkie i bardzo łatwo się nakłada. Ma kremową konsystencję oraz śnieżnobiały kolor, na pierwszy rzut oka kojarzy się z typowym kremem do twarzy. Niestety sprawia to, że kosmetyk jest mało wydajny. Na pokrycie całego ciała zużywamy znaczną jego ilość, przez co opakowanie 100ml starczy na zaledwie kilka razy. Masło dobrze rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy, jednocześnie całkiem dobrze nawilża. Nie sprawdzi się niestety na wymagającej skórze, ponieważ ma słabe właściwości odżywiające. Zdecydowanie jego największym plusem jest zapach, który przywodzi na myśl słodkie lody waniliowe - po każdym zdjęciu wieczka mam wielką ochotę je zjeść ;) Do tego przeuroczy design z uśmiechniętym szopem, który skradł moje serce. Jest to kosmetyk, który warto mieć dla samego patrzenia i wąchania <3


Scub do ciała jest bardzo delikatny. Jeżeli lubicie typowe ścieraki, to niestety nie jest to kosmetyk dla was. Ma lekką, żelową konsystencję oraz dość niewielkie drobinki peelingujące w średnim zagęszczeniu. Świetny jest za to jego kolor, który w połączeniu z ciasteczkowym zapachem tworzy coś na kształt karmelowego ciastka. Liczyłam co prawda na cynamonowo-korzenną nutę (w końcu christmas cookie kojarzy się jednoznacznie ;)), ale się nie zawiodłam - i tak mogłabym zaciągać się tą wonią bez końca. Jest to ciekawy dodatek do kąpieli, chociaż zaliczyłabym go bardziej do "umilaczy" niż kosmetyków aktywnych. Stanowi świetne urozmaicenie domowego SPA. Szczególnie dla osób, które lubią takie słodyczowe zapachy.


Zwracacie uwagę na opakowanie czy kierujecie się działaniem przy wyborze kosmetyków? Jesteście fankami takich słodkich nut zapachowych? :)

Morrie

42 komentarze:

  1. O rany zapachy muszą być świetne, opakowania rzeczywiście urocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają wyjątkowo kusząco te produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym powiedzieć, że nie, oczywiście nie zwracam uwagi na opakowanie, ale wtedy bym skłamała... jednak jestem sroką :D Tych opakowań akurat nie przyuważyłam w Rossmannie, ale to może i dobrze, bo kupno dla samych zapachów byłoby średnim interesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sroki, łączmy się :D Niestety już są niedostępne w Rossmanie, ale zawsze było to ciekawe wyjście na prezent dla znajomych :)

      Usuń
  4. Ależ urocze opakowania! Niestety przegapiłam tą serię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie już same opakowania urzekają :) Cudowności na święta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten sam zestaw :) Peeling i to masełko tak ślicznie pachną! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że balsam (masło) ma taką słabą wydajność :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, też chciałabym się nim cieszyć dłużej :(

      Usuń
  8. Patrzę na opakowania - jest to pierwsza rzecz na którą zwracam uwagę będąc w drogerii, choć kupuję kosmetyk ze względu na jego skład i właściwości ;) Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, z peelingu podejrzewam, że byłabym niezadowolona, a do masła nie mam zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jeżeli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne skład powinien grać główną rolę :)

      Usuń
  9. Zapachu wanilii nie lubie, ale peeling ciasteczkowy chętnie bym przygarnęła ;)
    Oczywiście jak chyba każda kobieta w pierwszej kolejności wybieram te kosmetyki które pięknie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za zapachem wanilii w kosmetykach czy świecach, ale ten krem pachnie jak takie słodziutkie lody, dla mnie bardzo ładnie :)

      Usuń
  10. Te kosmetyki tak jak piszesz już sama szatą graficzna zachęcają :-). Wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie jest dla mnie bardzo ważne. Nie mam zazwyczaj czasu na przeszukanie wszystkich półek sklepowych, więc co do mnie dotrze w pierwszych sekundach-rozważam opcję zakupu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ciężko jest sprawdzić każdy kosmetyk w drogerii :)

      Usuń
  12. Fajnie wyglądają :) Wesołych Świąt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie peelingi <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/swiatecznie-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne opakowania przyciągają wzrok i bardzo często się właśnie na takie kosmetyki kuszę... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie wygląda naprawdę kusząco

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam słodkie zapachy, więc ten zestaw na pewno przypadłby mi do gustu. Ciekawe kosmetyki w zdecydowanie świątecznym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Scrub byłby dla mnie na pewno za delikatny, ale już patrząc na niego mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że słodkie zwierzaki na opakowaniach to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3