Fotoksiążka od Printu - sposób na prezent walentynkowy dla ukochanego + KONKURS


Prezentowy czar nie tylko od Święta

Wigilijna gorączka prezentowa już za nami, ale świąt jest wiele, a okazji do uszczęśliwienia bliskich jeszcze więcej. Zbliża się luty, a wraz z nim dzień miłości. Sklepy zewsząd zasypują nas propozycjami na walentynkowe podarunki - od nieśmiertelnych czekoladek w kształcie serduszek po świecące, czerwone breloczki. I o ile dość łatwo jest kupić coś ciekawego dla ukochanej kobiety to znalezienie równie dobrej propozycji dla mężczyzny jest prawdziwym wyzwaniem. Można oczywiście skusić się na kolejnego misia przytulaka czy fikuśne bokserki, ale moim zdaniem Dzień Świętego Walentego to przede wszystkim czas wyrażania miłości. A czy coś wyraża ją lepiej niż wspólne wspomnienia?


Uwiecznij chwilę na trochę dłużej

Większość par takie najwspanialsze, ale ulotne chwile uwiecznia na zdjęciach. I niezależnie od ich formy - czy są to selfie, fotografie z podróży, skany koncertowych biletów czy profesjonalne sesje zdjęciowe to najważniejsze jest ich utrwalenie na papierze. Nie oszukujmy się - fotki lubią uciekać z dysku, a komputer jest mistrzem w płataniu figli i potrafi odmówić posłuszeństwa w  najważniejszym momencie (a niestety wiem czym jest format dysku C i utrata kilkuletnich wspomnień w zaledwie kilka sekund!) 

Tradycyjny album to najbardziej oczywista opcja, jednak jeżeli chcecie znaleźć ciekawszą alternatywę na prezent na walentynki dla chłopaka i przekazać mu Wasze wspomnienia w niebanalnej i najbardziej elastycznej formie to firma Printu może zaoferować Wam coś specjalnego - fotoksiążkę z waszymi wspólnymi zdjęciami.



W czym fotoksiążka Printu jest lepsza od tradycyjnego albumu?

Fotoksiążka Printu cechuje się przede wszystkim uniwersalnością i elastycznością edytora. W tym wypadku nie jesteście ograniczone co do formy czy symetrii Waszych fotografii. Tak naprawdę jedynym czynnikiem ograniczającym jest tutaj Wasza wyobraźnia. Otrzymujecie białką kartkę, którą możecie niczym płótno zamalować najpiękniejszymi wspomnieniami. Najlepszy fakt jest taki, że nie muszą być to wyłącznie wspólne fotografie. Wasza książka może składać się również z ulubionych cytatów, tekstów piosenek czy wierszy. Daje to nieograniczone możliwości personalizacji i pozwala na stworzenie albumu Waszych historii. 

Jeżeli nie macie pomysłu na zorganizowanie się na białym tle to możecie wybrać jeden z wielu dostępnych gotowych szablonów. Są one zaprojektowane graficznie tak, aby stanowić idealny prezent na walentynki dla niego. W tym wypadku jedyne co musicie zrobić to wgrać zdjęcia z dysku, facebooka czy nawet instagrama i ułożyć je w wybranych miejscach.

Podczas projektowania swojej fotoksiążki posiłkowałam się właśnie jednym z takich gotowych szablonów. Zedytowałam jednak okładkę, aby lepiej odzwierciedlała gusta mojego chłopaka. Tył książki skrywa natomiast cytat z piosenki, od której zaczęła się nasza wspólna przygoda.

Z gotowego produktu jestem w 100% zadowolona, tak samo jak mój ukochany, który otrzymał prezent trochę wcześniej. Taka książka to świetna pamiątka i okazja do wspomnień na długie lata. 

 KONKURS

Jeżeli również chciałybyście obdarować swoich ukochanych fotoksiążką z waszymi wspólnymi zdjęciami to serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który zorganizowałam dla Was wspólnie z marką PRINTU!

Aby wziąć udział w zabawie wystarczy zostać publicznym obserwatorem bloga oraz odpowiedzieć na proste pytanie:

 "Jak spędziłabyś wymarzone walentynki?"

Będzie mi również bardzo miło, gdy polubisz fanpage bloga :)
 
Dwie najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone fotoksiążką 20x25cm (20 stron)

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję jako:
Odpowiedź na pytanie:
E-mail*: 
Lubię fanpage jako:

* Nie jest wymagany, ale tylko w ten sposób będę w stanie skontaktować się z Tobą w przypadku wygranej
 
 Regulamin konkursu:
  1. Konkurs odbywa się w dniach 26.01.2018-04.02.2018.
  2. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu pod tym wpisem.
  3. Organizatorami konkursu są firma Printu oraz administrator bloga cinnacat
  4. Fundatorem nagród w konkursie jest firma Printu.
  5. Nagrodą w konkursie jest fotoksiążka 20x25cm, 20 stron. Nagrodzone zostaną dwie osoby.
  6. Warunkiem udziału w konkursie jest publiczna obserwacja bloga poprzez widget "obserwatorzy" oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.
  7. Osoby, które anulowały obserwację po zakończeniu konkursu tracą możliwość uczestnictwa w kolejnych rozdaniach.
  8. Zwyciężą dwie osoby, których odpowiedzi będą najbardziej kreatywne. 
  9. W przypadku remisu nagroda zostanie przekazana osobie, która polubiła fanpage bloga.

Powodzenia kochani :)

WYNIKI KONKURSU:

Zwycięzcami konkursu zostają:
  • Minimalistic Girl
  • Mysia Familia
Serdecznie gratuluję, oczekujcie na maila w sprawie wygranej :)
 
Dziękuję wszystkim za udział w zabawie! 

Morrie

88 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent w formie uwiecznienia pięknych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka tego typu książek :) teraz zbieram zdjęcia aby zrobić nową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiazki kuszą mnie od dawna :-) Muszę w końcu zrealizować kupon, który posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie fotoksiążki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię fotoksiążki, są idealną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotoksiążka to świetny pomysł!

    Obserwuję jako: Gosia [Pazurki]
    Odpowiedź na pytanie: Najchętniej spędziłabym Walentynki w malutkiej chatce w górach, koniecznie przy kominku ;-)
    E-mail*: enka9999@gmail.com
    Lubię fanpage jako -

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam u siebie fotoksiążkę ze zdjęciami ślubnymi, idealna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Klaudia Jaroszewska
    Odpowiedź na pytanie: Walentynki spędziłabym spokojnie, gotując z ukochanym, oglądając jakiś film i ogólnie na takiej chwili, która staje w miejscu. W ten dzień chciałabym nie gonić za niczym, tylko być z nim i przez chwilę żyć bardziej slow ;)
    E-mail*: kajaroszewska@gmail.com
    Lubię fanpage jako:---

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie prezenty są najlepsze i najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo sprawić komuś radość takim prezentem :)

      Usuń
  10. Obserwuję jako: czerwonafilizanka
    Odpowiedź na pytanie: gdzieś na wyjeździe w góry: piękne widoki, świeże powietrze a wieczorem my w chatce drewnianej, kominek....
    E-mail*: czerwonafilizanka@gmail.com
    Lubię fanpage jako:

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie pamiątki. Co rok zamawiam rodzince kalendarze ze zdjęciami. Fotoksiążka to równie fajny pomysł - u nas sprawdza się jako wakacyjna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz ze zdjęciami to też fajny pomysł, pamiętam takie z wczesnoszkolnych lat :)

      Usuń
  12. oooo, świetne!<3 fajny pomysł na walentynki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zastanawiałam się, aby zrobić sobie taką fotoksiążkę ze zdjęć rodzinnych, ale nie mogę się zdecydować gdzie ją zrobić. Zobaczę to co poleciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, książki są naprawdę świetnej jakości :)

      Usuń
  14. mnie nie jarają takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka jest Twoja propozycja na najlepszy prezent? :)

      Usuń
  15. Takie fotoksiążki są naprawdę swietne i myślę, że w najbliższym czasie wyprą klasyczne albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio bardzo dużo osób proponuje fotoksiążki, ja dawałam taki album chłopakowi jakieś 2 lata temu, na rocznice. Jest to super prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocznica to równie świetna okazja do wręczenia takiego prezentu!

      Usuń
  17. bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam coś takiego i to świetny prezent dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie taka książka to świetny pomysł na prezent i pamiątka na długie lata

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako : Laura Kuba
    Odpowiedź: walentynki chciałabym spędzić w domku, na łóżku. Nad łóżkiem by była pościel, powstał by tak zwany "domek". Dookoła byłyby zapalone lamki. Byśmy razem oglądały razem filmy i jadły słodycze ^^
    Email; kuba.wanesa@wp.pl
    Lubię fanpage jako: Vanessa Kuba

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam fotoksiążki.
    Mam już dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna pamiątka na długie lata!

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ja również, takie spersonalizowane są najlepsze :)

      Usuń
  24. fajny pomysł na prezent ;) muszę się zaopatrzyć kiedyś też

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna sprawa! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjny pomyśl:) Już wysyłam zgłoszenie:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki album to zdecydowanie bardzo dobry pomysł na prezent od serca. Jeszcze tylko trzeba mieć komu go wręczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można podarować go również przyjaciółce czy mamie, miłość nie dotyczy tylko par :)

      Usuń
  28. Obserwuję jako: Minimalistic Girl
    Odpowiedź na pytanie: Moje wymarzone walentynki odbyłyby się w Wenecji, poszlibyśmy razem na romantyczny spacer po zakamarkach tego pięknego miasta. Później wstąpilibyśmy na jakiś deser i kawę do uroczej kawiarenki w wąskiej uliczce, z widokiem na morze. Wieczorem, w odpowiednich strojach wybralibyśmy się na tradycyjny wenecki bal przebierańców, w tradycyjnych maskach na twarzy i tak bawilibyśmy się do białego rana :) Ach, te marzenia :D
    E-mail*: kontakt@minimalisticgirl.pl
    Lubię fanpage jako: Minimalistic Girl

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny i uniwersalny pomysł na prezent :).
    ps. Kochana popraw coś z rozłożeniem tekstu bo zdjęcia dziwnie się układają względem tekstu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś drugą osobą, która mówi mi o tym tekście i miałam nadzieję, że większe odstępy między zdjęciami pomogą. :( Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to wygląda, sprawdzałam na 5 komputerach do których mam dostęp i było w porządku. Być może jest to problem konkretnej przeglądarki, postaram się bardziej temu przyjrzeć. Dziękuję za info :)

      Usuń
  30. Fotoksiążka to świetny pomysł na prezent. Ostatnio stworzyłam własną i jestem nią zachwycona. <3 Bardzo dobra jakość i wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wykonana została naprawdę doskonale :)

      Usuń
  31. Mam fotoksiazke od printu i dla siebie i dla moich rodzicow i jestem bardzo zadowolona. Dowolnosc tworzenia jest taka ze moznaby tydzien kombinowac by stworzyc idealne dzielo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, trochę godzin spędziłam na idealnym ułożeniu elementów ;)

      Usuń
  32. Muszę przyznać, że pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Mysia Familia
    Odpowiedź na pytanie: W związku z tym, że w życiu Mysiej rodzinki nastąpiły ogromne zmiany i od kilku miesięcy jestem samotną mamą, Walentynki SPĘDZĘ leżąc na kanapie pod kocykiem z dwójką mężczyzn mego życia (ośmiomiesięcznym Mysiątkiem i dziesięcioletnim Małym Myszem). Ja i Mały Mysz będziemy zajadać się lodami czekoladowymi, a Mysiątko będzie wcinać Bebiko. Obejrzymy serię filmów o superbohaterach... i zaśniemy tuląc się razem na kanapie. I mimo, że dla wielu osób ten pomysł na spędzenie walentynkowego wieczoru wyda się mało atrakcyjny, dla mnie jest to wymarzony (bo pełen miłości i spokoju) Dzień Zakochanych i tak właśnie chciałabym go spędzić.
    E-mail*: m.front@onet.pl
    Lubię fanpage jako: Mysia Familia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie!Powodzenia :)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie za nagrodę! Cudna wiadomość!

      Usuń
  34. Super pomysł na prezent i konkurs :) Ja ciągle zbieram się do zrobienia własnej fotoksiążki, może w końcu się uda zebrać!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładną fotoksiązkę stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako: Dominika Wierzbicka

    Moja odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Kiedyś mój mąż dostał koszulkę z napisem ,,Jestem żonaty. Walentynki mam codziennie.". Coś w tym jest, jeśli dwoje ludzi się naprawdę mocno kocha, nie potrzebuje specjalnego święta, czy specjalnych okoliczności, by spędzić razem cudownie czas.
    Do moich wymarzonych walentynek potrzebuje jedynie obecności mojego ukochanego. Myślę, że beztroski dzień spędzony razem, byłby najlepszym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako Capri
    Twoja foto książka jest śliczna! fajne wspomnienia :)
    moje wymarzone walentynki..hmm..jeśli we Dwoje to zawsze będą wymarzone ;), bez względu czy będzie to przytulna i nastrojowa knajpka czy dobry film w domowym zaciszu, pod kocykiem :D to najważniejsze, żeby nasza połówka każdego dnia czuła się przez nas kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako:Arrow
    Odpowiedź: Ważne żeby być Razem w tym dniu, cieszyć sie swoja bliskoscia, a sam sposób jego spędzenia nie jest aż taki istotny ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chodzi za mną już jakiś czas taka fotoksiążka, bo jesteśmy bardzo zdigitalizowani, a przez to wydaje mi się, że zdjęć jest tak dużo, że po prostu całkiem inaczej się je traktuje, niż w czasach albumów i liczenia każdego zdjęcia w kliszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego warto trzymać zdjęcia w albumach. Na komputerze często szkoda jest usuwać rozmazane fotki, bo przecież można mieć ich milion na dysku. Na papierze trzeba ograniczyć się do najładniejszych i jest później co pokazywać :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3