Zielona herbata w trosce o piękno

Nie wyobrażasz sobie, aby zacząć dzień bez filiżanki porannej kawy? Może pora zmienić ten nawyk i raz na jakiś czas wymienić ją na kubek zielonej herbaty. Pokażę Ci, dlaczego warto. :)

Urodowe właściwości zielonej herbaty:

  • Wspomaga odchudzanie

Przyspiesza ona przemianę materii, po jej wypiciu uczucie sytości utrzymuje się dłużej. Ponadto pomaga walczyć z celullitem i sprawia, że organizm szybciej regeneruje się po ćwiczeniach fizycznych.
  • Chroni przed słońcem 

Zielona herbata jest naturalnym produktem, który zmniejsza szkodliwe działanie promieniowania uv. Polifenole obecne w herbacie regulują rozkładanie się barwnika w skórze, przez co chronią przed oparzeniami słonecznymi
  • Pomaga walczyć z trądzikiem

Posiada ona spektrum właściwości, które pomagają w walce z trądzikiem. Ma działanie przeciwbakteryjne, ogranicza produkcję sebum i zawiera silne antyoksydanty. Dodatkowo jest źródłem kwasu taninowego, który dobrze radzi sobie w walce ze stanami zapalnymi.
  • Opóźnia starzenie się skóry

Polifenole, obecne w tym napoju, pomagają zwalczać wolne rodniki, które są główną przyczyną starzenia się skóry. Stymulują także regenerację komórkową, przez co zniszczona cera ma większe szanse na odbudowę.
  • Dba o nawilżenie

Zielona herbata jest źródłem witamin A oraz E, które znajdują bogate zastosowanie w kosmetyce. To właśnie dzięki nim spożywanie napoju jest świetnym sposobem na utrzymanie odpowiedniego nawilżenia skóry.



Lubicie zieloną herbatę?

Morrie

12 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że zielona herbata ma tyle dobroczynnych właściwości. ;) Lubię ją pić, nawet dzisiaj się w nią zaopatrzyłam (w smakową). :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ją i piję codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie życia bez zielonej herbaty, nie wiem co piłam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piję bo lubię, ale nie zauważyłam, żeby wpływała na wagę czy zdrowie cery u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś piłam tylko czarną herbatę, teraz polubiłam się również z zieloną. U mnie herbata być musi, bo kawy nie piję - ta zwyczajnie mi nie smakuje, odstrasza mnie samym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię i staram się pić codziennie, właśnie zaraz sobie zaparzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zieloną herbatę,pijam ją codziennie od 15 lat(:

    OdpowiedzUsuń
  8. Zieloną herbatę lubię na równi z białą. Ale zwykle z dodatkami a nie klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety rzadko piję, muszę się zebrać i pić chociaż od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio znowu pokochałam zieloną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam szafkę wypełnioną po brzegi herbatami, kawy nie ruszam :) Czerwona, zielona i biała to moje ulubienice :) najlepiej mi smakuje zielona matcha z mlekiem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3