Promocja 49/55% na makijaż Rossmann - Co warto kupić?



Kolejna promocja w Rossmannie przed nami. Tym razem całkowicie cykliczna, chyba każda z nas słyszała o słynnej akcji zniżkowej na kolorówkę :). Można złapać na niej po okazjonalnej cenie m.in: podkład, puder, tusz do rzęs, lakier do paznokci, eyeliner, pomadę do brwi czy szminkę. Generalnie wszystkie produkty do makijażu.

Jak zwykle promocja przeznaczona jest dla członków klubu Rossmann oraz posiadaczy dedykowanej aplikacji. Przy zakupie trzech produktów, na każdy z nich zostanie naliczony rabat 55%. Kolejne kosmetyki kupimy 49% taniej. Akcja trwa w dniach 09.04-19.04.2018 lub do wyczerpania zapasów. Zakupy możemy zrobić zarówno w sklepie stacjonarnym, za okazaniem karty członkowskiej w aplikacji na smartfonie, jak również poprzez stronę internetową. Z promocji można skorzystać w teorii tylko raz, ale zawsze można poprosić partnera czy inną bliską osobę o założenie konta ;)

Przygotowałam dla was spis kosmetyków, które moim zdaniem warto kupić na tej promocji. Tym razem nie trzeba szukać produktów w podobnej cenie, jak w przypadku akcji 2+2. :)




TWARZ:

  • Podkład - Bourjois, Healthy Mix. (62,99zł/30ml). Po zmianie opakowania jego skład jest trochę inny niż kiedyś, ale moim zdaniem kosmetyk wciąż zasługuje na miano jednego z najlepszych fluidów drogeryjnych. 
  • Podkład - L'oreal Paris True match (65,99zł/30ml). Osobom, których nie zraziła kontrowersyjna kampania reklamowa tej marki, polecam wypróbowanie podkładu, który polubią szczególnie posiadaczki jasnej cery.
  • Korektor -  Maybelline, The Eraser Eye (46,99zł/6,8ml). Na poprzedniej promocji niestety nie był jeszcze dostępny,  ale tym razem warto się na niego skusić. Za granicą robił furorę, u nas przyjął się równie dobrze :)
  • Puder - Rimmel, Stay Matte (26,79zł/14g). Zużyłam chyba 4 opakowania tego pudru, posiadaczki tłustej cery z pewnością się z nim polubią. Matuje na długo i pięknie wyrównuje cerę. 
  • Puder - Wibo, Banana (15,49zł/5,5g). Sprawdzi się szczególnie dobrze na cerze trądzikowej, ponieważ nie zapycha porów i jest bardzo lekki.
  • Rozświetlacz - Wibo, Diamond Illuminator (9,99zł). Słyszałam o nim wiele dobrego i chociaż mam go od niedawna to jestem zachwycona, szczególnie biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny. 

OCZY:

  • Eyeliner - Wibo, głęboka czerń (8,99zł/4g). Uwielbiam go szczególnie za prostotę w aplikacji oraz trwałość, kolor utrzymuje się na oku przez bardzo długi czas.
  • Tusz- Lovely, pump up (12,99zł/8ml). Kupuję go na promocji co roku, to taki tani klasyk w kategorii mascar. Zna go prawie każdy. Bardzo dobrze wydłuża rzęsy, nie osypuje się i nie skleja włosków.
  • Tusz - Eveline, Extension volume - zielona wersja (12,99zł/10ml). Mocny przeciwnik dla poprzedniej opcji, wkroczył na rynek stosunkowo niedawno i już zdobył szerokie grono fanek. Warto wypróbować, szczególnie jako alternatywę dla Lovely. 
  • Pomada do brwi - Wibo, koloryzująca pomada do brwi (23,99zł). To jest mój kosmetyczny must have z Rossmanna. Poradzi sobie z nią każda osoba początkująca w kwestii stylizacji brwi, ciężko zrobić sobie nią krzywdę, a efekt po nałożeniu jest świetny.

USTA:

  • Maybelline, Vivid Matte Liquid (29,99zł/8ml) - Nie jest to do końca matt, ale całkiem ciekawa pomadka o satynowym wykończeniu. Szczególnie istotna jest tutaj piękna baza kolorystyczna. 
  • Lovely, K'Lips, pomadka i konturówka do ust (25,39zł). Set wzorowany na komplecie od Kylie. Mimo to jest całkiem udany, jeżeli macie problem z dobraniem idealnej konturówki to pomadki to na pewno docenicie tę pozycję. 

Macie zamiar skorzystać z promocji? Może dopisałybyście coś do tej listy?




Morrie

34 komentarze:

  1. Rzeczywiście niezła ta promocja, za mną chodzą ostatnio cienie do powiek w wiosennych kolorach. Być może przejdę się i też coś upoluję dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tej edycji chcę kupić tylko puder do twarzy i może jakąś pomadkę. Kosmetyków do makijażu mam pełno, niczego mi nie brakuje (oprócz pudru), więc nic więcej nie kupuję. Szkoda że w Rossmanie nie ma szafy MUR, to bym się obkupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już oczyma wyobraźni widzę te tłumy przy szafach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocja kusi, ale postanowiłam, że nie skorzystam, bo mam za dużo kosmetyków i tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę. :D Mam ochotę wypróbować peeling do ust Evree. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sobie odpuszczam tą promocję, bo nie chcę się tłoczyć wśród osób, które prawie wyrywają sobie produkty z rąk. A poza tym nie mam ochoty kupować zmacanych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęć produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam teraz akurat tyle kosmetyków ile potrzebuję, więc nawet gdybym była w Polsce to raczej nie skorzystałabym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli się wybiorę to będę polować na produkty Lorigine bo są naprawdę fajne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja chcielistwa co do twarzy pokrywa się z Twoją w większości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie mam rossmanna. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam spore zapasy więc kolejny raz nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością<3


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. o nieeee znowu wydam kupię kasę xd

    OdpowiedzUsuń
  15. My już dawno zrezygnowaliśmy z dużych zakupów podczas promocji (a normalnie tym bardziej). Większość sprawdzonych produktów kupujemy w drogerii internetowej, w Rossmannie właściwie tylko tusz czy puder. Czasem ciekawą pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. już nie mogę się doczekać tych tłumów w rossmanie xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już mam całą listę w apce zrobioną i niektóre kosmetyki z tych polecanych przez Ciebie też tam są ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie wiem, niby chciałam, bo ostatni raz korzystałam z tej promocji rok temu, ale teraz... jestem jakaś nie do końca przekonana. Muszę się więc nad tym głębiej zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie standard będą w koszyku eyelinery z Wibo! Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja często idę bez jakiegoś konkretnego celu i potem wracam z pustym portfelem 😂

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja może skuszę się na małe zakupy :D
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/04/czerwona-ramoneska-i-mom-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    https://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ciągle myślę, czy iść na tę promocję, czy nie iść :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie załapię się niestety na tą promocję, dopiero pod koniec miesiąca będę w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że coś mi się uda upolować :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chciałam kupić podkład z L'oreal ale mieli problem i nie wchodził do promocji

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam w końcu K'Lips :) Od dawno chciałam mieć ten zestaw, a promocja to dobra okazja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak coś mi się spodoba to pewnie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam na razie dużo produktów do makijażu :) Jedyne co bym chciała to czerwoną szminkę Guerlain <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3