Promocja 2+2 w Rossmannie na produkty do włosów - co warto kupić?




Wracam z kolejną promocją 2+2 w Rossmannie. Tym razem dotyczy ona produktów do włosów - pielęgnacyjnych, koloryzacyjnych oraz stylizacyjnych. 

Promocja przeznaczona jest standardowo dla członków klubu Rossmann. Każdy zarejestrowany użytkownik może wyłącznie raz zrobić zakupy w sklepie stancjonarnym lub online. Oferta trwa od 10 do 19 marca 2018 roku. Promocja polega na zakupieniu czterech produktów o różnych kodach kreskowych, dwa najtańsze z nich zostaną potraktowane jako Gratis.

Przygotowałam dla was spis kosmetyków do pielęgnacji włosów, które moim zdaniem warto kupić na tej promocji. Niestety w odróżnieniu od akcji 55% w tym wypadku najlepiej dobrać produkty tak, aby każdy z nich był w podobnej cenie. Dzięki temu można wyciągnąć z promocji jak najwięcej. 

Co warto kupić na promocji?

  • Kosmetyki o szczególnie przyjemnym składzie, które polecałam TUTAJ, przy okazji promocji na produkty naturalne. :)
  • Green Pharmacy - marka, która również może poszczycić się delikatniejszym składem. Szampony do włosów z serii Hair Care (7,99zł/350ml) dobrze sprawdzą się do codziennego mycia włosów. Docenią je szczególnie osoby, które planują zrezygnować z LSL podczas oczyszczania skóry głowy.
  • Jantar - dobrze znana wcierka: odżywka regeneracyjna z wyciągiem z bursztynu (13,99zł/100ml). W znacznym stopniu poprawia ona kondycję włosów i przyspiesza ich wzrost. Ten produkt to mój must have podczas zapuszczania włosów!

  • Garnier - niestety jakiś czas temu wycofana została świetna odżywka z mango, firma wprowadziła w zastępstwie nowość o trochę gorszym składzie, ale równie dobrym działaniu: serię Botanic Therapy. Polecam szczególnie odżywkę do włosów osłabionych i łamliwych z olejkiem rycynowym i migdałem (11,99zł/200ml)
  • Batiste - suchy szampon bardzo przydaje się podczas wyjazdów, festiwali i nieoczekiwanych wydarzeń, podczas których nie możemy skorzystać z normalnej kąpieli. Bardzo dobrym produktem w tej kategorii jest suchy szampon Batiste Tropical (14,99zł/200ml), który dodatkowo pięknie pachnie wakacjami.
  • L'biotica - seria kosmetyków Biovax jest znana wszystkim włosomaniaczkom. Warto wypróbować szczególnie intensywnie regenerującą maseczkę do włosów Kolagen & Perły (17,99/125ml), która pozostawia włosy sypkie i delikatne w dotyku. Ciekawe są również nowości marki, które znalazły już spore grono wielbicielek, np. regenerująca maska do włosów osłabionych i wypadających, Jaśmin Indyjski i Mleko Kokosowe (22,99/250ml)
  • Gliss Kur - gdybym miała wybrać ulubiony drogeryjny kosmetyk do włosów to zdecydowanie byłaby to ekspresowa odżywka regenerująca. Wypróbowałam wszystkie jej warianty i nie widzę między nimi dużej różnicy, ale najczęściej sięgam po Liquid Silk (11,99zł/200ml). Wspaniale radzi sobie z włosami, które sprawiają trudności podczas rozczesywania.
  • Joanna - kolejnym produktem ułatwiającym rozczesywanie włosów i powodującym ich wygładzenie jest Jedwab Silk odżywka w sprayu, włosy suche i zniszczone (8,99zł/150ml). Również bazuje na jedwabiu i ma bardzo podobne działanie do Gliss Kur, ale można dostać ją trochę taniej.

  • Dove - przez długi czas nie byłam wielbicielką tej marki, ale przy okazji zeszłorocznej promocji znalazłam perełkę, po którą warto sięgnąć: odżywka regenerująco-odżywiająca (22,49/250ml) Bardzo dobrze sprawdzała się jako produkt do codziennego nawilżania włosów.
     

Macie zamiar skorzystać z promocji? Wybrałyście już swoje typy produktów? :)

Morrie

36 komentarzy:

  1. Ja z tej promocji korzystać akurat nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wezme zapas odzywki o szamponu 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapas szamponów i masek do włosów mam, ale coś do kupienia znajdzie się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Rozpieszcza nas ten Rossmann promocjami ostatnio :)

      Usuń
    2. ja wiem czy rozpieszcza... zawyża ceny a potem ma z czego robić promocje, jedno jest pewne: dokładać do tego nie dokłada.

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, że będzie promocja, dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam na swojej liście jedną farbę do włosów z Coloristy i w sumie chyba kupię jeden szampon na zapas, masek i odżywkę na jeszcze większy zapas, bo tych mam aktualnie z 5, ale nie ważne XD i tak mi schodzą szybciej niż szampon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie należę do klubu Rossmanna, więc nie skorzystam. Może innym razem. Zgadzam się z Tobą, produkty Biovaxu są jak najbardziej godne polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kilka dni temu kupiłam szampon i mgiełkę Jantar więc teraz sobie odpuszczę 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno zaopatrzę mamę w produkty do koloryzacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wrócę wrócę do Polski, na pewno będę odwiedzała Rossmanna >3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba w końcu wypróbuję suchy szampon, skoro będzie promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam o tej promocji ale skorzystam z niej na 100 % !!!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się jeszcze waham i nie wiem, czy skorzystam z tej promocji. Z jednej strony jest bardzo opłacalna (zwłaszcza znając moje zużywanie odżywek w szybkim tempie), a z drugiej mam jakieś tam zapasy i obiecywałam sobie, że nie będę chomikować... więc jeszcze nie wiem. Pewnie pójdę na żywioł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno zrobię zapas odżywek Pantene bo je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne i pomocne zestawienie. Dla mnie jednak 4 produkty do włosów to zdecydowanie za dużo ;) Jeśli ktoś faktycznie ma co kupić, to zdecydowanie warto. Ale kupować na siłę 4 rzeczy - to nie ma zbyt wiele sensu. Może warto umówić się z koleżanką i zapłacić po pół?
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wybieram się do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajrzę do sklepu i sprawdzę czy coś się nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma mnie obecnie w Polsce, więc nie skorzystam z tej promocji, a szkoda bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja cały czas zastanawiam się na co się skusić, ale znając życie na pewno ostatecznie pójdę na żywioł :D

    OdpowiedzUsuń
  20. akurat do włosów mam wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jantarka kupię i to chyba na tyle by było :D akurat do włosów mam aktualnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może w końcu jest okazja sprawdzić suchy szampon, bo jeszcze nie wiem jak się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już czekam na tą promocję:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie skorzystałam, mam jeszcze masę nieużytych produktów :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłam właśnie ten Garnier i ciekawa jestem ogromnie jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3