Zestaw początkowy do manicure hybrydowego z Aliexpress - zestawienie

fot:Aliexpress

Pamiętam, gdy sama postanowiłam stworzyć swój pierwszy zestaw do hybryd i kompletnie nie wiedziałam za co się zabrać. Byłam wtedy na etapie przeglądania Aliexpressowych grup na facebooku i stwierdziłam, że właśnie tam skompletuję wszystkie potrzebne narzędzia. Zewsząd napierał na mnie nadmiar informacji i nie wiedziałam, co jest mi absolutnie niezbędne. Skończyło się na tym, że kilku rzeczy mi zabrakło, a niektórych nie użyłam do tej pory. Mimo to uważam, że warto było zaopatrzyć się w sprzęt właśnie w tej witrynie - lakiery nie odstają jakością od popularnych u nas marek, a lampa jest wręcz idealna. Chociaż zdecydowanie czynnikiem, który najbardziej zachęca jest cena. Taki zestaw kosztuje dużo mniej niż gotowe komplety z Neonail czy Semilac, przez co strata nie będzie aż tak duża, jeśli manicure hybrydowy się znudzi (Chociaż szansa na to jest bardzo mała!)

Nie przedłużając, zapraszam na przegląd niezbędnych akcesoriów na początek przygody z hybrydami:
  • Lampa led - nie da się ukryć, że jest to najważniejszy przedmiot. Można co prawda trzymać palce pod żarówką lub wystawić je na słońce, ale masochistami nie jesteśmy,  a więc może się ona przydać. :) Najlepszymi lampami na Aliexpress (i według wielu stylistek - lampami w ogóle) są Sunone. Producent ma w swoim sklepie naprawdę duży wybór, jednak ja mam dla Ciebie dwie propozycję:
    • Sunmini - jeżeli nie jesteś pewny, czy zabawa z hybrydami jest dla Ciebie i chcesz coś niewielkiego na początek. Jest to mostek, który ma 6w. Niestety na dłuższą metę nie będzie to wystarczająca moc, ale wystarczy by utwardzić manicure. 
    • Sunone lub sun5 - są to bardzo podobne do siebie lampy, obie naprawdę świetne i polecane przez szerokie grono dziewczyn. Mają aż 48w oraz bardzo dużo lampek ledowych, przez co utwardzanie paznokci trwa krótko i dokładnie. Ich zaletą jest możliwość schowania do środka całej dłoni (wraz z kciukiem) oraz wyświetlacz.
  •  Baza oraz top do manicure hybrydowego - absolutnie konieczne, ponieważ lakieru nie można nakładać na gołą płytkę. Baza chroni zatem paznokieć oraz zwiększa przyczepność następnej warstwy, natomiast top służy do przedłużenia żywotności manicure. 
    • Zestaw Kads - od niego zaczęłam swoją przygodę i do tej pory nie znalazłam lepszego. Największą zaletą jest fakt, że top jest no-wipe. Nie trzeba więc martwić się o przecieranie warstwy dyspersyjnej, a w przyszłości posłuży także do aplikacji pyłków.
    • Top oraz base Elite99 - trochę droższe, jednak polecane przez wiele osób na paznokciowej grupie Aliexpress.
  • Patyczki drewniane - tutaj wybór jest ogromny i warto zakupić je w dużej ilości, ponieważ na Aliexpress są bardzo tanie. Stacjonarnie ich cena jest dużo wyższa (ok. 50gr za patyczek). Patyczki są potrzebne do odsunięcia skórek oraz ew. oczyszczania ich z lakieru, gdy przez przypadek zostaną zalane. 
  • Waciki bezpyłowe - tak samo jak patyczki - na Aliexpress są dużo tańsze. Potrzebujemy ich podczas odtłuszczania paznokci, zmywania warstwy dyspersyjnej (gdy nie mamy topu no-wipe) oraz ściągania lakieru. 
  • Lakiery hybrydowe - Tutaj wybór jest praktycznie nieograniczony. W pierwszej kolejności polecam dołączyć do grupy na facebooku: Aliexpress polska nails&tools. Znajdziecie w niej zdjęcia wzorników, które podsyłają fanki Chińskich artykułów do stylizacji paznokci. Jest również post z zamiennikami znanych lakierów krajowych marek, dzięki czemu na pewno znajdziecie coś dla siebie. Ze swojej strony polecam m.in. lakiery Kads, Elite99. Belen, Rosalind i Vena Lisa.
 Przedmioty do dokupienia w Polsce:
  • Cleaner - Słyszałam, że przy zamawianiu go do Polski mogą pojawić się problemy celne. Dodatkowo cena jest praktycznie taka jak w u nas, więc lepiej jest kupić go stacjonarnie. 
    • Pierre Renne - używam tego cleanera, ponieważ jest łatwo dostępny i mogę kupić go w Naturze. Nie jest tani, ale często można złapać go na promocji. Dobrze spełnia swoją rolę, którą jest odtłuszczanie płytki i przygotowanie jej do nałożenia bazy. 
    • Neonail - Tutaj cena wygląda lepiej, a preparat sprawdza się równie dobrze. W wielu galeriach handlowych są wysepki, gdzie można kupić produkty tej marki.
  • Aceton/zmywacz do hybryd - Przyznam się szczerze, że nigdy nie ściągałam lakieru acetonem. Wiem, że wiele osób traktuje ten sposób jako jedyny godny (:)) na usunięcie hybrydy, jednak osobiście bałam się przesuszenia skórek i płytki. Z tego powodu jedynymi płynami, których używałam w tym celu były specjalne zmywacze z acetonem. W składzie zawierają one różne składniki pielęgnujące, które w pewnym stopniu chronią paznokieć przed zniszczeniami. Niestety działają dużo gorzej i ciężej jest nimi usunąć mani, dlatego podam propozycje produktów z obu grup:
    • Zmywacz do lakieru hybrydowego Delia - delikatny zmywacz, który potrzebuje pobyć trochę czasu na paznokciach. Jego plusem jest przyjemny zapach i substancje chroniące skórki przed przesuszeniem. 
    • Aceton Lalill - różnica cenowa między acetonami różnych firm jest duża, a działanie praktycznie identyczne. Moim zdaniem w tym wypadku warto jest kierować się właśnie ceną, jednak możecie spróbować również z produktem np. firmy Neonail czy Semilac.
  •  Folia spożywcza - Sposób na ściągnięcie manicure hybrydowego, który jest najlepszy na początek, polega na nasączeniu wacików acetonem/zmywaczem, nałożeniu ich na palce i owinięciu folią spożywczą. Brzmi głupio, ale naprawdę działa :)


Morrie

69 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hybrydy. Mam zestaw z Semilac i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna lampa, ja mam swoją z Semilaca i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest calkiem spoko asortyment z Ali, ale lampy bym nie kupila ze wzgledu na gwarancje lub zepsucie w trakcie przesyłki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kupuje się lampę od producenta to najczęściej zakup obejmuje gwarancję na 24 miesiące i zwrot pieniędzy w przypadku uszkodzenia towaru po drodze :)

      Usuń
  5. Ja nie stosuję hybryd, stosuję tradycyjne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mogę mieć hybryd, zresztą bardzo krótko u mnie wytrzymywały. Dosłownie dwa, trzy dni. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tyle akcesoriów można kupić na Aliexpress.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak krótki czas może wynikać ze złego utwardzenia lakieru lub słabego przygotowania płytki :)

      Usuń
  7. Moja dziewczyna robi paznokcie, zamówiłbym jej coś przydatnego z aliexpress. Masz może jakieś podpowiedzi? Dodam, że ona trochę już działa w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dziewczyna robi paznokcie od jakiegoś czasu to nie ryzykowałabym kupowania lakierów (mogą się łatwo zdublować kolorystycznie). Stawiałabym bardziej na ozdoby, moją ulubioną marką z Alie jest BornPretty. W ich asortymencie jest mnóstwo ciekawych pyłków oraz płytek do stemplowania paznokci.

      Usuń
  8. Zestaw z Ali? Zastanawiałam się, ale bezpieczeństwo wygrało, a z nim Semilac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię hybrydy ale chodzę na nie do kosmetyczki. Jednak ostatnio przestraszyłam się, gdyż pojawił się artykuł o wydzielaniu się do organizmu szkodliwych substancji pod wpływem lampy LED :( i nie wiem czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promieniowanie z lamp LED jest porównywalne do słonecznego. Ekspozycja na słońce może przyczyniać się do zniszczeń skóry oraz raka, z czego zdają sobie sprawę osoby, które używają filtrów przeciwsłonecznych. Mimo to dłoń ma kontakt z promieniowaniem z lampy przez krótki czas i jest to mniej niebezpieczne niż godzina spędzona w lato na powietrzu. Dla lepszej ochrony można posmarować grzbiet dłoni kremem przed utwardzeniem lakieru. :)

      Usuń
  10. Sama robie paznokcie hybrydowe choc nigdy nie uzywalam sprzetu z Ali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Alie można zamówić sporo ciekawych rzeczy do paznokci, zachęcam do obejrzenia chociażby ozdób :)

      Usuń
  11. Kurcze bałabym się zamawiać lampę z Ali...czuje ze przyszłaby do mnie w kawałkach ;) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka jest dobrze zabezpieczona, a w przypadku uszkodzeń zawsze można otworzyć spór i odzyskać część pieniędzy :)

      Usuń
  12. Lubię hybrydy,a bardziej żele są mega trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nigdy nie robiłam żeli. Chyba boję się tego okresu przejściowego z kurzymi pazurkami, zanim dobrze nauczę się budować kształt :D

      Usuń
  13. ja jestem niehybryda, utwierdzasz mnie w przekonaniu - strasznie dużo zachodu, ale u dziewczyn lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś myślałam, że to dużo zachodu, ale podliczyłam czas poświęcony na robienie paznokci obiema metodami i hybryda okazała się mniej czasochłonna :)

      Usuń
  14. Lubię z ali zamawiać :) czasem się trafi na prawdę fajne cacko :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. W życiu nic nie zamówiłam z Aliexpress ale przyznam, że bałabym się ryzkować zwłaszcza jeśli chodzi o promieniowanie tak niewielkie jak przy hybrydach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampy z sunuv są w tym momencie używane nawet w salonach kosmetycznych, jest to sprawdzona firma :) Myślę, że jest to takie samo ryzyko, jak w przypadku lamp krajowych marek.

      Usuń
  16. Ja osobiście kilka miesięcy temu zdecydowałam się zacząć robić manicure hybrydowy. Swój zestaw zamówiłam z NeoNail i jestem zadowolona, jakoś nie wiem czemu trochę bałabym się zamówić z Aliexpress, ale może kiedyś się przekonam. Jedyne co ostatnio zamawiałam do dżety do paznokci. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto też spróbować z pyłkami. Są dużo tańsze niż u nas, a jakościowo wypadają podobnie :)

      Usuń
  17. ja jakoś dalej nie mogę przekonać się do hybryd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjne lakiery wciąż mają wiele zwolenniczek :)

      Usuń
  18. ja mam mnóstwo rzeczy z Ali do pazurów;) zestaw do hybryd też sama skompletowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jesteś zadowolona ze skomponowanego zestawu? ;)

      Usuń
    2. tak choć teraz rzadko maluję pazury:)

      Usuń
  19. Ja zawsze używam foli aluminiowej :) a nie tej spożywczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uświadomiłaś mnie właśnie, że też miałam na myśli aluminiową :) Napisałam spożywcza, ponieważ wyłącznie takiej używam w kuchni i jakoś zapomniałam, że istnieje jeszcze ta przezroczysta.

      Usuń
  20. Jeszcze nigdy nie robiłam sobie hybryd, więc nie jestem ekspertem w tym paznokciowym klimacie, jednak wiele osób, które znam, zaopatruje się w hybrydowe akcesoria na Alie i sobie je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Alie można znaleźć dużo świetnych gadżetów do paznokci :)

      Usuń
  21. Od dawna kusi mnie zakupienie kilku fajnych rzeczy na Allieexpress, ale trochę się obawiam. Koleżanka zrobiła tam zakupy, zapłaciła kartą, a potem wyciekały jej z konta małe kwoty właśnie do Chin. Jakie są Twoje doświadczenia, Isiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Alie zamawiam od dwóch lat i mam za sobą ponad 250 transakcji. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby pieniądze wyciekły. Niestety nie wiem czym było to spowodowane, moim zdaniem koleżanka powinna napisać do supportu i to wyjaśnić, ponieważ sprzedawcy nie mają dostępu do kart klientów.
      Jeżeli obawiasz się płacenia kartą to dobrą możliwością są również przelewy24. Wtedy pieniądze nie mają żadnej drogi, by uciec z konta :)

      Usuń
    2. O, dziękuję za poradę! :) To teraz zaszaleję z zakupami! ;)

      Usuń
  22. Uwielbiam hybrydy za ich trwałość i blask :) Z Aliexpress mam tylko lampę Sun5 i jestem z niej bardzo zadowolona. Naprawdę szybko utwardza paznokcie i rzeczywiście ma sporo diod :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię swoją 5, przeskok z mostka na lampę o takiej mocy był ogromny :)

      Usuń
  23. Też korzystam głównie z lakierów i akcesoriów z Ali, choć moja ulubiona baza to ta proteinowa z Indigo. Do odmaczania na ogół stosuję zielony zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam tej słynnej proteinowej bazy, chociaż od kilku miesięcy zbieram się do zakupu. Akurat dziś dowiedziałam się, że usunęli buteleczki 5ml i chyba jednak zrezygnuję :(

      Usuń
  24. Z tego co się orientuję, to sama mam lampę z tej firmy :D I jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tylko czekam by zmienić prace gdzie będę mogła mieć chociażby pomalowane paznokcie bo o hybrydzie to nawet nie wspomne a chciałabym mieć piękne hybrydowe paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciężko mi było chodzić z takimi "gołymi" paznokciami, gdy pracowałam w kawiarni. Niestety czasami trzeba poświęcić pazurki :)

      Usuń
  26. Ja swój zestaw startowy mam z semilaca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy namawiają mnie na hybrydy, jednak ja w kwestii paznokci jestem konserwatywna. Wolę tradycyjne lakiery, może na krócej starczają, ale nie niszczą moich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy używałam tradycyjnych lakierów to nie potrafiłam za nic zapuścić paznokci. Udało mi się to dopiero, gdy zaczęłam robić hybrydy. Dlatego ta kwestia niszczenia płytki zależy od ściągania lakieru. Jeżeli robi się to poprawnie paznokcie nie będą zmasakrowane :)

      Usuń
  28. Wczoraj pierwszy raz ściągnęłam swoje hybrydy, nie jest idealnie ale jak na pierwszy raz to może być :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za to zestawienie , już od jakiegoś czasu miałam ochotę na własny zestaw do hybrydy ,ale nie wiedziałam od czego zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chyba jestem już ostatnią z ostatnich, która nie nosi hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lampa bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda całkiem fajnie muszę przyznać:D obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jak na razie zostaję przy tradycyjnych lakierach )

    OdpowiedzUsuń
  34. Z Ali bym się ewentualnie skusiła na waciki czy też patyczki, ale bałabym się kupować lakiery, lampę czy bazy itp :)

    OdpowiedzUsuń
  35. podziwiam za odwagę - jestem takim tchórzem, że bałabym się zamówić swój pierwszy zestaw do mani z aliekpress - dlatego postawiłam na semilac i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam lakiery z aliexpress i dodatki. Lampe i inne akcesoria kupowałam w sklepie neonail.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja swój zestaw mam mieszany i łączony, stopniowo dokupywałam sobie akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zrezygnowalam i oddalam caly sprzet znajomej ____ moje paznokcie sa zbyt cienkie i balam sie iz moge zrobic sobie krzywde

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3