Fioletowo mi - Belen i Elite99

 
Najnowsza aktualizacja paznokciowa wkroczyła zdecydowanie pod znakiem fioletu. Chciałam wykorzystać kocie oczko (o którym pisałam tutaj) na prawdziwym paznokciu, aby lakier nie marnował się na wzorniku. Dało mi to po części okazję do ponownego sprawdzenia ciemnego fioletu z Elite99, który kilka miesięcy temu spisałam na straty. Czy warto było dać mu kolejną szansę?



Na wskazującym palcu znalazło się fioletowe cat eye z Belen. Nie nałożyłam go jednak standardowo na warstwę czarnego podkładu, ale pokryłam dwukrotnie paznokieć samym lakierem magnetycznym. Jak widać efekt jest trochę inny niż normalnie, brakuje mu tej charakterystycznej głębi. Mimo to pokrył naprawdę świetnie i wygląda dobrze. Leniuchy już wiedzą, że czasem można odpuścić sobie malowanie czernią. ;)

To same kocie oczko widać na serdecznym palcu, tutaj jednak nie potraktowałam go dodatkowo magnesem. Powstał przez te efekt delikatnego brokatu w odcieniu jasnego fioletu. 


Na pozostałych pazurkach Elite99. Jest to jedna z 7 buteleczek, które zamówiłam na Alie rozpoczynając swoją przygodę z hybrydami. Początkowo bardzo zawiodłam się jakością tej partii i odłożyłam wszystkie lakiery do pudełka, czego teraz żałuję. Fiolet potrzebował do pełnego krycia 2-3 warstw. Nie jest zbyt gęsty, ale nie spływał na skórki i pozostawał bez ruchu na wolnym brzegu. Aplikacja okazała się przyjemnością, a więc zwracam honor tej firmie. Widocznie potrzebowała trochę czasu, aby oswoić się z nowym domem. ;)


Jak wam się podoba? Spisałyście kiedyś niesłusznie kosmetyk na straty?

Morrie

41 komentarzy:

  1. bardzo ładny mani :D Ja osobiście boję się zamówić lakiery na ali... Jakieś gadżety czy zdobienia zamawiam jak najbardziej, lakiery się niestety boję... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam, ale zmieniłam zdanie po kilku miesiącach na grupie o produktach do paznokci z Alie :)

      Usuń
  2. Pięknie wyszło! Lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Też zdarzyły mi się kosmetyki, które nie przypadły mi do gustu za pierwszym razem, a po jakimś czasie polubiłam je ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze produktom daję szansę i nie spisuje ich na straty chyba że faktycznie bubel jest. Efekt bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tutaj wydawał mi się prawdziwym bublem, ale po roku magicznie się naprawił :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie. Lubię fioletowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie - niby wszystko fioletowe, ale absolutnie nie jest nudno! Dobrze, że dałaś temu Elite99 drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dawno nie robiłam kociego oka - musze kupić odpowiedni magnes do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przypomniało mi się jak było mi przykro, gdy przyszyły do mnie dwa lakiery magnetyczne, a magnes zaginął w akcji. Musiałam czekać kolejne dwa miesiące na przesyłkę :(

      Usuń
  8. Sliczne paznokcie😃 bardzo lubie fioletowy kolor. Ja jak daruje sobie jakis kosmetyk to raczej do niego juz nie wracam. Przekreslam go na stale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i też tak wcześniej postępowałam ;)

      Usuń
  9. Piękny efekt. Zwykle staram się kilka razy spróbować zanim coś spiszę na straty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej marce :) Muszę przyznać, że kolor wygląda bardzo ładnie, chociaż osobiście nie jestem fanką takich odcieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery są z Aliexpress, dlatego zna je niewiele osób :)

      Usuń
  12. Piękne są te paznokcie, a kolorki jeszcze piękniejsze! Ja mam narazie bardzo krótkie pazurki, muszę poczekać, aż urosną zanim je znowu pomaluję:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat dziś jeden mi się złamał, więc również startuję od zera :(

      Usuń
  13. Ale super efekt! :) Zatrzymuje wzrok zdecydowanie ;)

    www.kingakosciak.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Cat Eye wygląda super! :) Nie pamiętam czy zdarzyło mi się nie słusznie spisać lakier na straty... Natomiast zdarzało się, że produkty, które wszyscy na około zachwalali u mnie się nie sprawdzały i słusznie lądowały w koszu choć wszyscy się dziwili czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, ja fatalnie maluję paznokcie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim paradoksem jest ogromna ilość lakierów i brak umiejętności malowania paznokci. Lubuję się w takich odcieniach, jak z tego postu, no wydają mi się bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne, chociaż na co dzień wole jeszcze ciemniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Napiszę tak: czad w ciapki! Ten brokat, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam staranny manicure mimo że (lub właśnie dlatego) sama z racji uprawianego sporu staram się zawsze mieć paznokcie krótkie i bez lakieru. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolorek. Ja w ostatnim czasie maluję paznokcie na jasne odcienie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3