Lakiery magnetyczne z Belen - idealne kocie oko za 0,6$?



W lakierach magnetycznych zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Delikatne błyszczące drobinki i wyraźna smuga światła to jest efekt, który na paznokciach uwielbiam. Miałam jednak dużego pecha, gdyż moje dwie pierwsze paczki z Aliexpress, które zawierały te cudne lakiery, zaginęły w akcji. Zrezygnowana po kilku miesiącach trafiłam na promocję, gdzie jedna sztuka kosztowała 0,6$/7ml (aktualnie na tej aukcji 2,4$/7ml, jednak można kupić je już od 1,15$ - link na samym dole posta). A że jestem niesamowicie łasa na promocje, postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę i zamówiłam trzy kolory:

  • 9919 - Chyba najpopularniejsza wersja kociego oka. Ciemny granat, przełamany pięknym pruskim błękitem. Błyszczące drobinki są tutaj bardzo delikatne, prawie niewidoczne. Dzięki temu lakier pięknie połyskuje w słońcu. Do pełnego pokrycia potrzebowałam 2 warstw na czarnej podstawie. W rzeczywistości jest ciemniejszy niż na zdjęciu w aukcji.
  • 6594 - Głęboka czerń, z magnetycznym jasnoszarym paskiem. Ma bardzo dobrą pigmentację (1 warstwa na lakier bazowy), nie marszczy się w lampie. Duży plus na brak zielonkawego odcienia, który często towarzyszy czarnym lakierom. Jego minusem (chociaż dla niektórych pewnie plusem :)) jest obecność sporych drobinek holograficznego brokatu. Według mnie lakier byłby dużo ładniejszy bez nich, niestety na obrazku w aukcji są słabo widoczne. 


  • 6593  - Fiolet z liliową smugą światła. Zamówiłam go jedynie z ciekawości, a jest to mój faworyt :) Świetnie kryje już po 1 warstwie. Ma bardzo dużo malutkich holo drobinek, przez co zdecydowanie zyskuje w ogólnej ocenie. 
 

 Ogólna ocena:

Jak za tę cenę  - nie ma się co zastanawiać. Naprawdę dobrej jakości lakiery hybrydowe, które dorównują swoim flagowym koleżankom. 
Mają średnią gęstość, przez co nie trzeba się obawiać zalanych skórek. Świetnie się poziomują, dzięki czemu z  łatwością można wykonać wzór magnesem. Ich trwałość jest standardowa, pokryte dobrym topem spokojnie wytrzymają do zdjęcia manicure.

Należy pamiętać, że do wykonania kociego oka potrzebny jest jeszcze specjalny magnes. Kosztuje w granicach 0,5-0,7$ i jest bardzo łatwy w obsłudze - wystarczy przyłożyć go do paznokcia pod odpowiednim kątem. Na początku ciężko jest wyczuć odległość od płytki, jednak wszystko to kwestia wprawy. Polecam, ponieważ daje to duży efekt niewielkim kosztem :)



Link do aukcji w której zamawiałam: http://ali.pub/24ehr7
Link do aukcji, gdzie lakiery są aktualnie najtańsze: http://ali.pub/24ehr7 

A który wam podoba się najbardziej? :) Używałyście podobnych lakierów z Alie?

Morrie

64 komentarze:

  1. ale ładne są! na AliE można dorwać perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić sobie takie lakiery! :O Są mega! :D

    zapraszam również do mnie, pojawił się nowy post :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne, ale ta głęboka czerń mnie uwiodła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym go bardzo lubiła, gdyby nie te duże drobinki :(

      Usuń
  4. Fajne kolorki :) W szczególności ten ostatni ciemny fiolet. :) Uwielbiam takie ciemniejsze lakiery.
    Pozdrawiam i obserwuje. Życzę miłego wieczoru ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciu.
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  5. Wszystkie śliczne, choć jednak pierwszy najmniej przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie lakiery faktycznie nie każdemu pasują :)

      Usuń
  6. Kiedyś myślałam by kupić taki lakiery oraz magnesik, by utworzyć koci efekt, ale finalnie się rozmyślułam! Nie znam tej marki, a z alie kupiłaś kiedyś blingi, też fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto spróbować ;) Blingów akurat nie mam w swojej kolekcji, ale słyszałam o nich wiele dobrego :)

      Usuń
  7. Nie robiłam jeszcze takiego magnetycznego efektu, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zauroczył niemal od razu. Cieszę się, że w końcu spróbowałam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy pozostałe kolory też są takie ładne :)

      Usuń
  9. świetne kolory, unikatowe :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fiolet zdecydowanie wpadł mi w oko! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany jakie piękne, jeszcze nie miałam takich lakierów ;p wszystkie mi się podobają :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To warto nadrobić zaległości! :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Bardzo ładne kolory, ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam na żywo te hybrydy i robią oszałamiające wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Są świetne, ja widziałam jeszcze cat eye w dwóch kolorach, chyba od elite99, jestem mmega ich ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamtych nie próbowałam, bo ogólnie nie przepadam za hybrydami z Elite99 :)

      Usuń
  15. Trzeci kolorek podoba mi się najbardziej :) Nie mam zaufania do kosmetyków z ali , więc po nie nie sięgnę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób boi się kosmetyków z Alie, ja na szczęście nigdy nie miałam z nimi problemów :)

      Usuń
  16. naprawdę dają cudowne efekty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za taka cenę to zapowiadają się świetnie :)
    Pięknie się mienią! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie są bardzo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z ali używam HNM i Elite99, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam termiczny z HNM i faktycznie jest świetny, ma idealną konsystencję :)
      Z Elite99 niestety się nie polubiłam, ale podobno ich jakość zależy od wielkości buteleczek :(

      Usuń
  20. 6594 jest p-r-z-e-c-u-d-o-w-n-y!

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego z takich lakierów nie używałam. Wszystkie mi się podobają, z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie one są cudne *.* Ja często zamawiam produkty z Aliexpress, ale nigdy lakiery, chyba muszę to zmienić :D
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej ależ piękne, zwłaszcza z tym niebieskim, aż chyba sama luknę i zamówię póki dolar tani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz faktycznie warto robić zakupy na Ali, jak ja kupowałam to dolar za 4,2. Teraz dużo mniej :)

      Usuń
  24. Wszystkie mi się podobają zwłaszcza fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne kolory, najbardziej skradł moje serce ten ostatni :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest śliczny <3
      Dziękuję bardzo, pozdrawiam!

      Usuń
  26. Jejku jaki śliczny efekt koniecznie muszę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie trzy są piękne, nie mogłabym się zdecydować na jeden ;) Kociego oka w swojej kolekcji nie mam, więc się w niedalekiej przyszłości skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, ciekawa odskocznia od pyłków :)

      Usuń
  28. ładnie to wygląda ;) ja mojego chyba nie umiem używać

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3