Święta na paznokciach










U wszystkich już tak świątecznie na paznokciach, że i na mnie przyszła pora. Co prawda króciutkie, bo niedawno skończyłam pracę w której musiałam mieć je ścięte do opuszka, ale na szczęście rosną w siłę i może Sylwestrowe mani uda się zrobić na ładnych migdałkach.

Widziałam już piękne pierniczki, laski cukrowe, bałwanki, pingwinki i wszechobecne śnieżynki. Brakowało mi jednak w tych propozycjach połączenia typowo świątecznych kolorów -  zieleni i czerwieni. Więc poeksperymentowałam na sobie. :)

Uwielbiam brokatowe bombki. Choinka cała błyszczy przeróżnymi kolorami, a  moja wewnętrzna sroka cieszy się wtedy jak nigdy. Spróbowałam więc tą cudowną bombkową radość przenieść na serdeczny palec i tak znalazł się na nim śliczny zielony brokat. Myślałam, że nigdy nie znajdzie przeznaczenia, a jednak! Może wymyślę przy okazji co zrobić z pozostałymi 10 kolorami.


Ta prawie neonowa czerwień to tak naprawdę nie lakier hybrydowy, ale paint gel z Canni. Rok temu udało mi się zamówić kilka sztuk po bardzo okazyjnej cenie i odkryłam, że świetnie sprawują się nakładane na cały paznokieć. Do pełnego pokrycia wystarczą 2 warstwy, do tego są bardzo proste w aplikacji - o ile ma się wolny pędzelek.


Na środkowym palcu spoczywa Dark Green Pearl z Semilaca. Nie lubimy się z tym lakierem, ale tym razem pasował mi tak bardzo, że postanowiłam się z nim przeprosić na kilka dni. Jest to ciemnozielony odcień z  błyszczącymi drobinkami. Daje to efekt podobny do nałożenia kociego oka bez przykładania magnesu. Ta butelkowa zieleń wydaje mi się taka "choinkowa", przez co mani nabiera jeszcze bardziej  klimatycznego charakteru.

Jak wam się podoba takie połączenie kolorystyczne? Nie zjedzcie mnie proszę za kształt, zazwyczaj nie operuję na tak krótkich pazurkach. :)




Morrie

38 komentarzy:

  1. ja nie lubię zielonych lakierów, wolę inne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też unikam, ale w wakacje i święta pozwalam sobie na wyjątki :)

      Usuń
  2. Pięknie wprowadzają w świąteczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zieleń wygląda jak prawdziwa choinka! Ja ostatnio się bardzo przekonałam do zielonych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na tle choinki też będzie wyglądać dobrze <3

      Usuń
  4. świetny manicure ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na święta manicure idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, starałam się dopasować kolorystycznie w klimat ;)

      Usuń
  7. Śliczne kolorki. Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo świąteczne, podoba mi się ta jaśniejsza zieleń z paznokcia u serdecznego palca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te zielenie :) Chciałabym sobie na święta zrobić czerwone paznokcie, ale nie wiedziałam, co mogę do tego koloru dodać - może własnie zieleń? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zieleń i czerwień to są właśnie takie typowo świąteczne kolory :) Dobrze pasuje też złoto

      Usuń
  11. super paznokcie! :D Ja również uwielbiam błyszczące paznokcie! Nie mogę się wtedy na nie napatrzeć! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też mogłabym się godzinami patrzeć, jak ślicznie błyszczy ten brokat <3

      Usuń
  12. Rzeczywiście kolory bardzo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3