Startujemy!


Witam Cię serdecznie na moim blogu!
Zachęcona licznymi lifestylowymi blogami postanowiłam stworzyć swoje własne małe miejsce w sieci. Mam nadzieję, że przycupniesz na chwilę i poczytasz co mam do napisania w następnych wpisach.
A jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś o idei tego bloga lub zwyczajnie się przywitać to zapraszam do tego posta. :)
Jak większość dziewczyn  w pewnym momencie swojego życia zapragnęłam zmian we własnym wyglądzie. Skuszona licznymi metamorfozami rówieśniczek zaczęłam dbać o siebie, ale mój słomiany zapał wziął górę i za każdym razem wracałam do punktu wyjścia. Chciałabym, aby to się zmieniło i blog ma być dla mnie pomocą w całym procederze. :)

Pozazdrościłam też tej przyjaznej atmosfery i sympatii, która tworzy się między blogerkami. Każdy lifestylowy blog to mały kobiecy świat, który otwiera się na nowe znajomości czy przyjaźnie. To jest naprawdę piękne i motywujące jak dziewczyny wspierają się nawzajem w rozwijaniu pasji.

Blog będzie więc pomieszaniem recenzji kosmetyków, zdrowych przepisów, moich zmagań "sportowych", aktualizacji włosów i paznokci. Taki kobiecy misz-masz. <3

Serdecznie zapraszałam do śledzenia następnych wpisów, mam nadzieję, że spodoba wam się mój sposób prowadzenia bloga! <3


Morrie

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3