Pierre Rene purple roses przełamany srebrem

Mam nadzieję, że Święta mijają wam spokojnie w przyjaznej atmosferze :) Nie miałam wcześniej okazji, dlatego życzę wam wiele radości i szczęścia w tym szczególnym okresie!


U mnie na paznokciach nowości, które znalazłam pod choinką. Nie potrafiłam się powstrzymać, dlatego zrobiłam to mani od razu w noc wigilijną. Ten śliczny fioletowo-bordowy kolor to 02 Purple roses z Pierre Rene. Nie miałam wcześniej doświadczenia z tą firmą, ale jestem miło zaskoczona. Jest dość dobrze napigmentowany i w zupełności wystarczą mu dwie warstwy. Nie jest zbyt wodnisty, przez co nie spływa na skórki podczas utwardzania. W tym wydaniu postanowiłam pokryć go matowym topem z Neonail. Jest to mój pierwszy top, który pozostawia takie satynowe wykończenie i efekt bardzo mi się podoba. :) Co prawda paznokcie nie są idealnie pozbawione błysku, ale stonowane i delikatniejsze. 


Na pozostałych dwóch pazurkach lakier no-name z Aliexpress. Była to dla mnie całkowita zagadka, ponieważ zakupiłam go na promocji za 50c i aukcja nie zawierała nazwy firmy. Tak samo zresztą jak czarna buteleczka bez żadnej naklejki. Postanowiłam zaryzykować i zakochałam się w nim. Pachnie zupełnie inaczej niż wszystkie moje pozostałe lakiery hybrydowe - delikatnie słodko, jakby był perfumowany. Do uzyskania takiego srebrnego brokatu potrzebne są aż 3 warstwy, ale jak dla mnie jest to plus, ponieważ dzięki słabemu kryciu świetnie nadaje się do "nabłyszczenia" dowolnego koloru bazowego. Naprawdę go uwielbiam i często towarzyszy mi gdy chcę urozmaicić stylizację.

Jak wam się podoba moja propozycja? Też otrzymałyście jakieś kosmetyczne prezenty? :)

Morrie

62 komentarze:

  1. Wyszlo bardzo fajnie. Mi by się juz nie chcialp robić paznokci pomiedzy swiatecznymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wykorzystywać to świąteczne lenistwo na dłubanie przy paznokciach :)

      Usuń
  2. ciekawe że nie ma nazw firmy na buteleczce lakieru... hmmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam, niestety przez to nie wiadomo zupełnie co w nim jest. Dlatego też nie wstawiam linku. Ja zaryzykowałam i nic się nie stało, inna osoba może mieć nieprzyjemne powikłania.

      Usuń
  3. Kolorystyka w sam raz nadaje się już na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo prawdopodobnie przetrzymam je już do Nowego roku :)

      Usuń
  4. Pięknie się prezentują, oba kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne paznokcie ;)

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt końcowy :) Kolorki w moim stylu :D
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować te lakiery Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić chociaż jeden na próbę, teraz są w Naturze po 20zł :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię lakiery Pierre Rene ;-) Połączenie, na które się zdecydowałaś wygląda super! Masz może gdzieś link do aukcji na której kupiłaś ten brokat? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link niestety wygasł, a sklep został usunięty :( To jest ta aukcja: http://tiny.pl/g47q4

      Usuń
  9. Świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię takie połączenia matt'u z brokatem :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paznokcie :D No ja w tym roku nie dostałam żadnych kosmetyków pod choinkę :D
    ŚwiatWedługBrunetkii

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie zestawienie kolorystyczne na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Purple roses w takim satynowym wykończeniu do mnie nie trafia, ale srebro to już moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierre Rene to marka towarzysząca mi już jakiś czas i chyba nigdy mnie nie zawiodła. Piękny ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy, ale nie ostatni lakier z tej firmy na pewno :)

      Usuń
  15. Bardzo ładne, ten srebrny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że cudowny ten srebrny kolorek <3 Wpadł mi bardzo w oko <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się matowe lakiery, ale niestety ten kolor nie wpasowuje się w moje gusta :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolorki, bardzo w moim guście :) Obserwuję i zapraszam do siebie w woljenj chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kolorki :)
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3