Pastel blue z Neonail






https://2.bp.blogspot.com/-3T1pV8t7RMI/WPdi25S_3FI/AAAAAAAAAII/LpMT6Rz9GL4ygLZlfc5GIqnDiZBVuB1WQCLcB/s1600/18051638_120332000260202325_357858816_n.jpg 

Postanowiłam poszerzyć swoją lakierową kolekcję (która sięga aktualnie 30 kolorów) o kilka odcieni z firm wyższej półki cenowej. Zależało mi na tym, aby porównać je do lakierów z Ali, które sprawdzają się, jak dla mnie, naprawdę świetnie. Przejrzałam olx i znalazłam kilka używanych sztuk z firmy Neonail i Semilac za pół ceny, więc skusiłam się i.. oto jest!

Na paznokciach króluje odcień Pastel Blue z Neonail. Jest to piękny niebiesko-błękitny kolor, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia (mimo wcześniejszych oporów). 
Aplikacja trochę mnie zmęczyła, lakier nie był tak gęsty jak pozostałe z tej firmy. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się też, aby hybryda tworzyła pęcherzyki powietrza, udało mi się je zwalczyć z wielkim trudem. 
Być może jest to kwestia niepasującej bazy (używam tej z Kads). Następnym razem wykonam manicure wyłącznie produktami producenta, zobaczymy jak wyjdzie ;) 
Pełne krycie uzyskałam po trzech warstwach, chociaż wystarczą dwie. Poziomowanie było bardzo przeciętne, ale to wina głównie bąbelków, które starałam się za wszelką cenę ukryć. 
Na palcu serdecznym natomiast - czarny lakier z Rosalind. Moim zdaniem bajka, najlepszy lakier jaki posiadam. Kryje po dwóch warstwach, praktycznie sam się poziomuje, nie spływa z wolnego brzegu i nie marszczy się. Trzeba go trochę dłużej utwardzać, tak jak inne mocno napigmentowane odcienie, ale nie robi absolutnie żadnych problemów. Zdecydowanie polecam, szczególnie za zawrotną cenę 4zł ;)

Lakier zmatowiłam za pomocą polerki, nie posiadam niestety topu matującego, a bardzo chciałam zobaczyć jak wyjdzie mi ten efekt ;) Moim zdaniem satynowo-matowe wykończenie wyszło super, na pewno będę jeszcze korzystać z tego sposobu. 

Morrie

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten kolor, jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor NeoNail piękny! :)
    Czy zmatowione polerką lakiery się nie brudzą? Na zdjęciu zbyt dokładnie nie widać, ale czy nie zostają rysy po polerce? Jestem ciekawa, bo sama zawsze używam top'u matującego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej bałam się tych rysek, ale na szczęście polerka jest na tyle delikatna, że ich nie było :)
      Paznokcie się nie brudzą, ale niestety po kilku dniach efekt osłabł i trzeba było go poprawić :( Muszę zaopatrzyć się w top matujący, poluję na ten z Reformy :)

      Usuń
  3. trzy warstwy lakieru to sporo. Ja używam z YR i bardzo je lubię, są ciut droższe bo w promocji coś ok 8 złotych ale jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam tych lakierów, muszę sprawdzić :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3