Proszek akrylowy z Aliexpress - sposób na twarde paznokcie


Pozostając w temacie paznokciowych perełek z Aliexpress chciałabym pokazać Wam produkt, który okazał się prawdziwym wybawieniem w kwestii zapuszczania paznokci. Przed Wami proszek akrylowy z firmy EzFlow, który zakupiłam na chińskim portalu.

Przyznaję się, że bardzo długo nie mogłam zapuścić ładnych paznokci, łamały się i rozdwajały na każdym kroku. Pomogło mi dopiero regularne robienie hybryd, jednak paznokcie nie były tak twarde, jakbym tego oczekiwała i ciągle bałam się, że w końcu się ugną i będę musiała zaczynać od początku. Szukałam czegoś, co dostatecznie je wzmocni i ochroni - udało się. I to za cały 1$.


 

 Jak używać proszku akrylowego?

Sposobów jest sporo, w internecie można znaleźć multum tutoriali na ten temat, więc każdy powinien znaleźć metodę odpowiednią dla siebie. Jak ja to robię?

  • Nakładam warstwę bazy i utwardzam w lampie
  • Bez przecierania warstwy dyspersyjnej, zanurzam paznokieć w słoiczku z proszkiem
  • Nadmiar proszku strzepuję pędzelkiem
  • Poprzednie punkty powtarzam jeszcze raz lub dwa, zależnie od potrzebnego efektu
  • Bloczkiem polerskim dokładnie wyrównuję powierzchnię 
  • Dalej postępuję jak ze zwykłym manicure :)
 
Efekt jest widoczny od razu, paznokcie są nie do zgięcia i sztywno wytrzymują aż do następnego mani.

Proszek jest w delikatnym pudrowo-różowym kolorze. Kupowałam go z nadzieją, że zmniejszy transparentność płytki, ale niestety w tym celu się nie sprawdził. Barwa jest praktycznie niewidoczna na paznokciu, nie wiem czy tak samo wygląda produkt w białej wersji. 

Warto też zwrócić uwagę na ilość proszku. Niestety (jak to się często zdarza w takich tanich kosmetykach) dno jest podniesione dość wysoko, więc produktu jest dużo mniej, niż się wydaje. Mimo to starcza go na kilkanaście razy, co za tę cenę jest świetnym wynikiem.

Link do proszku: KLIK

Używałyście tego produktu? A może znacie inne proszki akrylowe, które są godne polecenia?

Morrie

45 komentarzy:

  1. Nie znam, nigdy nie używałam tego typu produktów, ale właśnie połamałam paznokcie i chciałabym coś z nimi zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na już złamane niestety nie pomoże :(

      Usuń
    2. Nie znam, ale brzmi dobrze szczególnie za 1$!

      Usuń
  2. O tym sposobie opowiadałam juz dawno temu i to zdecydowanie najchetniej czytany wpis na blogu :P. Dla mnie jest najlepszy do wzmocnienia paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo rozumiem? Cały wpis jest o peelingu enzymatycznym, a Ty piszesz że odchodzisz od mechanicznych i tego sobie odpuścisz? :D

      Usuń
    2. Nie wiem co mi się pokręciło i napisałam na odwrót, przepraszam za pomyłkę :(

      Usuń
  3. Mam ale z innej firmy i uczę się robić kwiaty z niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że można tym robić wzorki. Dowiedziałam się czegoś nowego, poczytam o tym :)

      Usuń
  4. oj nie używam czegoś takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o czymś taki słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby to zniwelowało moje łamanie się paznokci? Muszę się temu przyjrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tego typu proszkiem. Też szukam czegoś co wzmocni moje paznokci, ale bez konieczności używania lampy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze mnie ciekawilo jak sie akryl naklada

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aliexpress to skarbnica dziwnych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też by się coś takiego przydało :P
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt idealny do problematycznych paznokci :)

      Usuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko pierwszy raz słyszę o takim proszku. Moje paznokcie w ziemi grzebią I dużo piorą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie paznokcie nie są dla każdego. Ważne, żeby dobrze czuć się ze swoimi pazurami :)

      Usuń
  15. Oj przydałoby mi się wypróbować coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz słyszę o takim produkcie i w zasadzie trochę zaskoczeniem jest dla mnie, że produkt w postaci 'proszku' może wzmocnić paznokcie, ale koniecznie muszę powiedzieć o nim siostrze i mamie, bo obie mają problem z cienkimi i łamliwymi paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona, gdy nałożyłam go pierwszy raz. Różnica jest naprawdę bardzo widoczna :)

      Usuń
  17. Czy to na pewno bezpieczne dla paznokcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt nie ma bezpośredniego kontaktu z płytką paznokcia

      Usuń
  18. Nowość dla mych oczu a i całkiem ciekawy to produkt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tym sposobie na twardsze paznokcie ! >3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie próbowałam, oddalam malowanie się i farbowanie jak tylko się da :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę polecić mojej siostrze - lubi takie nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam takich produktów - na szczęście nie są mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3