Promocja Rossmann 2+2 Zadbaj o siebie, zadbaj o naturę


Rossmann rozpoczął pierwszą promocję 2+2 w 2018 roku. Tym razem jej nazwa brzmi "Zadbaj o siebie, zadbaj o naturę", obejmuje więc większość kosmetyków przyjaznych planecie - większość naturalnych, wegańskich czy cruelty free. Oprócz tego w ofercie znajdują się zdrowe przekąski oraz środki czystości. Pełną listę produktów objętych akcją można zobaczyć TUTAJ.

Jak zwykle promocja przeznaczona jest dla członków klubu Rossmann oraz posiadaczy dedykowanej aplikacji. Przy zakupie 4 różnych (inne kody kreskowe) produktów 2 najtańsze otrzymujemy gratis. Akcja trwa w dniach 08-19.01.18 lub do wyczerpania zapasów. Zakupy możemy zrobić zarówno w sklepie stacjonarnym, za okazaniem karty członkowskiej w aplikacji na smartfonie, jak również poprzez stronę internetową. Z promocji można skorzystać w teorii tylko raz, ale zawsze można poprosić partnera czy inną bliską osobę o założenie konta ;)

Przygotowałam dla was spis kosmetyków, które moim zdaniem warto kupić na tej promocji. Niestety w odróżnieniu od akcji 55% w tym wypadku najlepiej dobrać produkty tak, aby każdy z nich był w podobnej cenie. Dzięki temu można wyciągnąć z promocji jak najwięcej. 


WŁOSY
  • Alterra - z tej firmy polecam w szczególności serię z Owocem granatu i Aloesem, w skład której wchodzi: nawilżająca odżywka (9,99/200ml), maska do włosów suchych i zniszczonych (9,96zł/150ml) oraz szampon nawilżający (7,99zł/200ml) Produkty te mają dobre, przyjemne dla włosów składy i pozostawiają na włosach efekt jak po silikonach.
  • O'herbal - Szampony do włosów bez SLS i SLES , warto zwrócić uwagę szczególnie na szampon do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu (19,99zł/500ml) oraz odżywkę z tej samej serii (21,99zł/500ml), które polubią posiadaczki kręconych i falowanych włosów. 
  • Petal Fresh - Chyba najbardziej lubiane odżywki i szampony do włosów z Rossmana, mają bardzo dobry skład i są na tyle delikatne, że można ich przy każdym myciu, szczególnie polecam szampon aloes i cytrusy (22,99zł/355zł) oraz odżywkę granat i jagody acai (22,99zł/355zł)
     TWARZ
    • Alterra - Cerze tłustej z niedoskonałościami może spodobać się seria Oczar i Kwiat lotosu, która zawiera tonik (7,99zł/150ml) oraz fluid nawilżający (8,99zł/100ml). Natomiast cera sucha ucieszy się z olejku do twarzy z granatem (10,99zł/30ml)
    • Tołpa - tej marki nie trzeba nikomu przedstawiać. W ofercie jest bardzo wiele kosmetyków, dlatego łatwo jest dobrać odpowiedni do swojej cery.
    • Miya - Kremy do twarzy My Wonderbalm (29,99zł) - naturalne, z dużą ilością pielęgnacyjnych olejków i ekstraktów roślinnych.
    • Evree - Świetny olejek do twarzy i szyi Magic Rose (39,99zł/30ml), który przeznaczony jest do każdego typu skóry. To uniwersalny kosmetyk, który działa świetnie zarówno jako serum, jak i dodatek do gotowych kremów i masek. 

    Macie zamiar skorzystać/skorzystałyście z promocji w Rossmannie? Jakie są wasze typy? :)

    Morrie

    65 komentarzy:

    1. Muszę przejść się do Rossmann'a i zobaczyć co ciekawego konkretnie jest w tej promocji ;-) Nie wykluczone, że z niej skorzystam .

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. w sklepie stacjonarnym promocją objęte są wszystkie produkty oznaczone zieloną etykietą :)

        Usuń
    2. Aja sie zastanawialam o co im chodzi z ta promocja :D. Nie skorzystam, bo mam zapas kosmetyków na kilka dobrych miesiecy :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Też długo się zastanawiałam czy chodzi wyłącznie o zdrowe jedzenie :) Dość późno dodali regulamin na stronę

        Usuń
    3. Ja z chęcią coś do twarzy kupię na tej promce :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Aż wstyd się przyznać, że jeszcze ani razu nie skorzystałam z tego typu akcji w Rossmanie, niestety odstraszają mnie kolejki. ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja wczoraj robiłam swoją listę, co mnie interesuje z tej promocji, ale jeszcze nic nie kupiłam. Wciąż walczę ze sobą, czy na pewno mnie i moim zapasom takie zakupy są potrzebne ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. Bardzo podoba mi się ta promocja i jej hasło przewodnie. :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Planuję poszaleć na tej promocji :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Miałam nie korzystać z promocji, ale wystarczyło że tylko tam weszłam :D Wydałam wszystko, co mi zostało w portfelu :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To mam nadzieję, że było warto i wszystkie kosmetyki się sprawdzą :D

        Usuń
    9. Nie słyszałam o tej promocji :D Z chęcią kupię coś do włosów, bo muszę o nie zadbać :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To miło, że post się przydał :D Również wpisałam większą dbałość o włosy w postanowienia noworoczne ;)

        Usuń
    10. Ja już skorzystałam z tej promocji bo w końcu było warto.

      OdpowiedzUsuń
    11. byłam dzisiaj i niestety nic mnie nie zainteresowało ;/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oj, może przy okazji następnej promocji znajdziesz coś dla siebie :)

        Usuń
    12. Mam w planach skorzystać ale jeszcze nie wiem czy będę coś kupować :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Zdecydowanie muszę skorzystać z tej promocji :)
      Zapraszam na nowy post :)
      http://www.stylishmegg.pl/2018/01/szara-ramoneska-i-sukienka-w-kolorze.html

      OdpowiedzUsuń
    14. Dzięki za podsumowanie :) Podobno Tołpa jest niezła

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mają całkiem niezłe kosmetyki do pielęgnacji :)

        Usuń
    15. Też stworzyłam wpis o promocji, a dziś pędzę po odbiór zamówienia :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Fajnie, że udało się skorzystać z promocji :)

        Usuń
    16. Mocno się zastanawiam czy się skusić. Mam duże zapasy, ale z drugiej strony taka promocja nie zdarza się zbyt często ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Z drugiej strony mam nadzieję, że będą jeszcze oddzielnie promocje na każdy typ produktów, tak jak to było rok temu :)

        Usuń
    17. Nie skusiła mnie ta promocja :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Rossmann ciągle robi jakieś promocje! :o
      blog | instagram

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oby w tym roku było ich tak samo dużo, co w poprzednim :)

        Usuń
    19. Thanks for sharing the promotion!

      I am following your blog via GFC, would you follow back?
      Walking Freckle

      OdpowiedzUsuń
    20. Do Rossmana za często sam nie wchodzę,chyba że mnie tam dziewczyna zaciągnie. Ale jak patrze na tego typu promocje, to faktycznie warto mieć kartę członkowską. Podpowiem jej :p

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jeżeli dziewczyna nie słyszała wcześniej o promocji to koniecznie ją poinformuj :)

        Usuń
    21. Słyszałam o tej promocji, ale na razie nie mam aplikacji w telefonie. Będę miała dopiero, gdy będę miała nowy telefon :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja niestety też zatopiłam niedawno swój telefon, więc wykorzystałam chłopaka i poprosiłam go o zainstalowanie aplikacji :D

        Usuń
    22. Idę dzisiaj :) MOże coś kupię ;)

      OdpowiedzUsuń
    23. these products seem really nice.

      http://modaodaradosti.blogspot.ba/

      OdpowiedzUsuń
    24. Ja zaopatrzyłam się w żele pod prysznic i olejek Alterry:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Chciałam kupić olejek Alterry, ale niestety nie było w moim Rossmanie :)

        Usuń
    25. Hello!👋 Interesting products!😊 Beautiful blog 😽 follow For follow?
      gattaracinefila 😽

      OdpowiedzUsuń
    26. Próbuję walczyć żeby nie iść do Rossmanna ale ciekawią mnie kremy Miya więc jak są w nim teraz dostępne to coraz bardziej mnie kusi :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. W moim niestety nie było, ale warto obejrzeć asortyment :)

        Usuń
    27. Bardzo lubię ten krem Miya z mango. Świetnie nawilża, wiec mogłabym się skusić, ale obecnie niczego szczególnego nie potrzebuję, więc z promocji nie będę korzystać. Mam olejek z Alterry z granatem i jest tak wydajny, że nie mogę go wykorzystać hehe :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Słyszałam wiele dobrego na temat tego olejku z granatem, ale jeszcze nie miałam okazji testować :)

        Usuń
    28. Słyszałam o tej promocji, jednak nie wezmę w niej udziału. Nie ściągnęłam klubowej aplikacji i nie chcę tego robić. Nie próbowałam jeszcze produktów do włosów z Alterry, cena nawet bez promocji nie jest zła. :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja zakupiłam serię do włosów z granatem, faktycznie opłaca się nabyć nawet w standardowej cenie :)

        Usuń
    29. Przymierzam się do tej promocji, ale muszę sobie przekalkulować jak to się opłaca ;) Kolejny raz czytam o tym, że Alterra to marka godna polecenia. Z tego co widziałam ma też bardzo przystępne ceny. Myślę, że może wypróbuję coś od nich, bo jakoś nigdy nie miałam okazji. Dzięki za cenne wskazówki i inspirację!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Alterra to marka Rossmannowa, ale ma produkty naprawdę dobrej jakości. Polecam, ponieważ przekłada się ona na cenę. :)

        Usuń
    30. No tak, zwlekałam zwlekałam i już po promocji...Czas płynie za szybko!!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja nie zdążyłam ponownie z niej skorzystać :(

        Usuń
    31. Nie korzystałam z tej promocji ; )

      OdpowiedzUsuń

    Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

    Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3