Perfumeria Neness - Nie takie złe odpowiedniki.


Odpowiedniki perfum to sprawa dość kontrowersyjna. Z jednej strony stoją zwolenniczki, które cieszą się ulubionymi zapachami za mniejszą cenę. Z drugiej zaś przeciwniczki uważające je za słabe podróbki wielkich koncernów. Osobiście nie opowiadam się na żadną z nich, a to będzie moje pierwsze podejście do perfum inspirowanych ulubionymi markami. Postanowiłam zamówić dwie perfumetki (damską i męską) ze sklepu Neness, który został wypromowany przez Deynn i aktualnie ma w swojej ofercie bardzo wiele zapachów o nazwach rażąco podobnych do produktów popularnych firm kosmetycznych. Każda z nich kosztowała 12zł/22ml, cena była więc bardzo przystępna. Buteleczki z płynem są idealnej wielkości, by schować je do torebki. Natomiast zatyczka jest szczelna, dzięki czemu nie musimy się bać o przeciekanie zawartości. 

Euphoria Calvina Kleina to aktualnie mój ulubiony perfum, zakochałam się w tej woni od pierwszego wejrzenia (a raczej poczucia :)) i nie znalazłam jeszcze zapachu, który bardziej by mi odpowiadał. Nie miałam więc problemu z wyborem damskiej perfumetki i w ten sposób do koszyka powędrowała "your euforia", czyli zapach numer 036. Bardzo pozytywnie mnie ona zaskoczyła, gdyż zapach faktycznie był łudząco podobny do oryginału. Bardzo łatwo dało się wyczuć tą charakterystyczną, słodko-papierową nutą. Niestety mój zachwyt nie jest kompletny, ponieważ woń dość szybko się ulatnia. Na moim ciele utrzymała się zaledwie 2-3h, po tym czasie nie dało się wyczuć nawet delikatnych akcentów zapachowych.


Drugim zapachem, którym postanowiłam się zainteresować był odpowiednik zapachu Aqua di Gio od Giorgio Armaniego. Nie przepadam za typową męską wonią w perfumach, dlatego wybieram produkty o świeżych i cytrusowych nutach zapachowych. Ten produkt jest więc wręcz idealny. Perfumetka przypomina mi lato i odświeżającą cytrynową wodę po goleniu, zapach nie jest duszący ani ciężki. Idealnie nadaje się na codzienne wyjścia i zarówno ja, jak i chłopak jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Co prawda nie utrzymuje się on przez cały dzień, ale w tej kwestii wypada lepiej od poprzedniczki i przez długi czas jest wyczuwalny na ubraniu. 


Używacie odpowiedników perfum czy stawiacie wyłączanie na oryginały? :)

Morrie

42 komentarze:

  1. Lubie te perfumetki, testery :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/my-christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną perfumetkę od nich, zamówioną z okazji darmowej przesyłki, z ciekawości. Nie są złe, ale też nie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zamówiłam je w dzień darmowej wysyłki :)

      Usuń
  3. Aqua di Gio od Giorgio Armaniego.... ahhhh kiedyś go bardzo chciałam mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich nie miałam, ale nie widzę nic złego w stosowaniu takich zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam perumetki z Apar i są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej strony. Który zapach polecasz? :)

      Usuń
  6. Ja w sumie nie jestem ani za jednym ani za drugim, bo na mnie większość perfum działa migrenogennie, więc tu wcale nie o cenę się rozchodzi :P szkoda, że jeden zapach jest nietrwały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja tak mam z antyperspirantami. Większość perfum na szczęście mogę używać.

      Usuń
  7. Ja mam jedne i drugie. Pierwsze kuszą mnie pięknymi flakonymi i długotrwałymi zapachami a drugie ceną i dość przybkiżonym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Perfumetki są poręczne, ale te piękne flakony świetnie wyglądają na półce :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze perfum z tej strony, ale zaciekawiłaś mnie :) Z chęcią do nich zajrzę :D Uwielbiam perfumy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też był mój pierwszy raz z tą firmą. Jakie perfumy lubisz najbardziej? :)

      Usuń
  9. Ja lubię takie malutkie, bo idealnie mieszczą się w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne takie do torebki by włożyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszczą się idealnie w wyjściowej kosmetyczce :)

      Usuń
  11. Nigdy nie zamawiałam od nich takich miniaturek , ale przyznam że jest to dobra opcja do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię odpowiedniki znanych perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakich perfumerii zamawiasz najczęściej? :)

      Usuń
  13. Miałam i uwielbiam ich perfumetki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie perfumetki :) można je wszędzie ze sobą zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Przydają się takie torebkowe wydania :)

      Usuń
  15. Używam odpowiedników te zapachy znam ale nie do końca są to moje nuty :P dodałam cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie każdy jest fanem takich słodkich zapachów. Dziękuję :)

      Usuń
  16. well i do not know this fragrances but i would love to try keep posting dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam ich, ale lubię takie mniejsze flakoniki, bo śmiało można je ze sobą nosić :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie różne zapachy. Staram się tylko nie używać "perfum" niewiadomego pochodzenia. Kiedyś mnie uczuliły i wole już nie ryzykować. Fajne są takie małe flakoniki wszędzie można ze sobą wziąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie osoby ze skłonnością do alergii nie powinny używać takich zamienników.

      Usuń
  19. Wkradł Ci się mały błąd, powinno być "Neness" :) Mam kilka zapachów i jestem z nich zadowolona, są ładne i trwałość mają całkiem dobrą :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz komentarz. Staram się odwiedzić każdego, kto zostawił po sobie ślad. Nie musisz zostawiać linku, i tak na pewno uda mi się do Ciebie trafić :)

Jeżeli spodobał Ci się się blog to zachęcam do obserwacji, każda bardzo mnie cieszy <3